ČITAJ DA BUDEŠ NAJJAČI! – kampanja čitanjem protiv nasilja

čitaj da budeš najjači!
Tijana Janković-Jevrić / Miss Stills Photography

Čitaj da budeš najjači! naziv je kampanje koju je pokrenulo Izdavačko preduzeće Evro Book. Kao društveno odgovorna kompanija, ova izdavačka kuća odlučila je da se pridruži borbi protiv nasilja u porodici.

Kao ustanova kulture, smatramo da je naša obaveza da kroz svoj rad negujemo moralne vrednosti i kulturu, da podsećamo svoje čitaoce da su poštovanje prema drugima i odgovorno ponašanje osnov zdravog društva i ostvarenog pojedinca, navodi se u saopštenju IP Evro Book.

Potporu kampanji pružilo je i Ministarstvo kulture i informisanja, podržavši objavljivanje knjige Mama, zbirke ilustrovanih lirskih priča, koje govore o ljubavi, poštovanju i zahvalnosti prema svim ženama, kao simbolima života, požrtvovanja i ljubavi.

Na 64. međunarodnom sajmu knjiga u Beogradu (20. 10 – 27. 10. 2019) Evro Book će za borbu protiv nasilja donirati pet dinara od svakog prodatog primerka sledećih izdanja:

  1. Mama, Elen Delforž, Kenet Greban;
  2. Doktor, Saša Edi Đorđević;
  3. Uspon zla, Robert Galbrajt;
  4. Samo moja draga, Gejbrijel Talent;
  5. Poznata tama, Ejmi Endžel;
  6. Zataškavanje, Robert Skrag;
  7. Krvava pomorandža, Harijet Tajs;
  8. Između nas, Sendi Džouns;
  9. Gde nestaju odbegli, Ema Rouli i
  10. Zvezde nad Berlinom, Sara Matijas.

Navedene knjige biće posebno obeležene nalepnicama s prepoznatljivom belom trakom, simbolom borbe protiv nasilja.

Tijana Janković-Jevrić / Miss Stills Photography

Kreativni deo kampanje rezultat je rada Tijane Janković Jevrić (Miss Stills), a na fotografijama koje prate kampanju prepoznaćete uticajne i uspešne žene iz sveta kulture, umetnosti, medija i drugih oblasti, među kojima su i Gordana Radisavljević Jočić , Ljiljana Šarac, Jelena Bajić Jočić, Tamara Šparović, S. M. Veljković, Zoja Pavlović, Mila Milosavljević, Dragana Daničić, Maja Regoje, Ana Grigorjev, Milica Ašćerić i mnoge druge.

Na 64. Međunarodnom sajmu knjiga u Beogradu, 25. oktobra u organizaciji Evro Booka biće održana tribina Čitaj da budeš najjači!, a zatim će se nizom aktivnosti nastaviti do 25. novembra, Međunarodnog dana borbe protiv nasilja nad ženama.

Iako je cilj kampanje Čitaj da budeš najjači! borba protiv svih vidova nasilja kroz promociju kulture čitanja i širenja znanja u celom društvu, u Evro Booku kažu da su se fokusirali na borbu protiv nasilja nad ženama.

Dete koje nauči da poštuje svoju majku, izrašće u čoveka koji će poštovati neprikosnoveno pravo svakog pojedinca na život bez nasilja.

Kampanju Čitaj da budeš najjači! možete pratiti preko profila na društvenim mrežama IP Evro Book (Facebook, Instagram i Twitter – @evrobook, hešteg #ČitajDaBudešNajjači).

Share